Årsmøte 23.03.23 kl.19:00

4. Årsmelding for 2022
  5. Regnskap for 2022
  6. Fastsette medlemskontingent
    Innkomne saker (sak 7+8 )
  7. Samarbeid med andre idrettslag
    Ønsker å foreslå følgende sak til årsmøtet 23.03.23:
    Foreslår at det settes ned et utvalg som tar initiativ til og drøfter samarbeid med andre idrettslag. Samarbeidsutvalgets innstilling bør være klar til neste årsmøte i 2024. Foreslår at det ikke legges begrensninger for mulige samarbeidsformer, dvs utvalgets innstilling kan bli alt fra samarbeid om enkeltarrangement til sammenslåing med andre klubber. Undertegnede kan delta i slikt utvalg dersom laget ønsker det.
    Hilsen Frode Grandetrø
  8. Innkjøp av løypekjøringsutstyr
    Ønsker at følgende kan drøftes og eventuelt vedtas på årsmøtet:
    Det må vurderes å kjøpe inn nytt utstyr for løypekjøring. Tenker da på scootere og utstyr som er tilpasset dagens løypenett og standard på løyper.
    Skal vi klare å få med oss flere til å kjøre løyper, må vi nesten oppgradere maskinparken for løypekjøring. Det vil også bli mer attraktivt for flere å benytte våre løyper hvis vi har utstyr som gir den kvaliteten de forventer.
    Mvh. Jo Forren
  9. Budsjett for 2023
  10. Valg

Etter avsluttet årsmøte vil styret orientere om status Seljan og videre planer for drift av idrettslaget.

Mvh Viggja Idrettslag

v/leder Bjørn Sæther