Viggja IL 100 år - Ny temakonkurranse på Telltur

Postet av Viggja Idrettslag den 16. Aug 2021

Trondheimsregionens friluftsråd har i anledning idrettslagets 100-årsjubileum lagt ut en TellTur-konkurranse på Viggja:

God tur!

Info hentet fra TellTur:

"I anledning Viggja IL sitt 100-årsjubileum inviterer idrettslaget til Tellturkonkurranse. Ved å delta vil du bli enda bedre kjent med litt av idrettslaget sin hopphistorie i Marikollen samt bygda Viggja sin unike historie. Ved hvert turmål er det satt opp ei tavle hvor en kan lese historia til plassen. Følgende turmål er plukket ut: Hogståsen, Stykkeskammen, Gagnåsen, Åsen, Marikollen, Sør-Seljan. På tur inn til Åsen vil du også bli bedre kjent med Andåsen og rundtur om Marikollen innbefatter også historia til Høgåsen og Skjervan og et flott utsiktspunkt utover Viggja. For hvert stede du besøker samler du poeng og etter at konkurransen er avsluttet 1. oktober trekker vi ut premie til 3 stk."